onsdag 24 augusti 2011

Kan stavningen göra nytta?

Jo visst kan det - om jag använder mig av mina stavar och går riktiga promenader.
Men nu var det inte sådan stavning jag tänker på.

Utan hur man stavar ord.
Idag köpte jag en ny tidning som jag hoppas ska inspirera mig till att komma igång med scrappingen igen.
inzpira   heter den!
Alltså det där med stavning som jag sa!

Tidningen verkar kul och intressant.
Via deras hemsida kan man delta i kurser också. Inte alls dumt.

Återkommer när jag har foton på vad jag åstadkommit i olika tekniker och material.
Jag har gjort mitt första alster i luffarslöjd - ett träd. Ska försöka mig på lite mer olika saker.
Betonggjutningen ska fortsätta under veckan liksom tovning.

4 kommentarer:

Romantiska Hem sa...

Hej! Här kommer en viktig anteckning
För det gäller att vara ute i god tid!!!
Under december månad (ja alla adventshelger) kommer vi att i
HELA LEV VACKERT HUSET hålla JULMARKNAD (vi har nämligen en lika stor källare och övervåning), vi söker därför just nu hantverkare som har hantverk som passar stilen och känslan i vår butik i övrigt. Du som hantverkare kan boka in dig på en eller flera adventshelger, mail en bild på något av ditt hantverk och skriv till oss på vitromantik@gmail.com om du är intresserad, VI LOVAR ATT DET KOMMER BLI SÅÅÅ MYSIGT OCH SÅ TOPPEN!!!!
Och du vet väl att det finns ett vandrarhem bara ett par hundra meter ovanför oss och en stor camping hundra meter nedanför med jätte bra boende i fall du reser långt! www.levvackert.blogspot.com

Ragnarok sa...

Mycket bra information att komma ihåg. Ibland stavning kan göra stor skillnad för läsarna som din talar till.

Ninette sa...

Tack för hälsningen i min blogg! Ska hälsa mamma från dej, hon blir säkert jätteglad över din kommentar! :) Vad roligt att hitta din blogg också!

Ninette sa...

Hej! trodde jag lämnat kommentar på din blogg, men jag hade tydligen bara drömt det :) Anyways, tack för kommentaren på min blogg - jag hälsade mamma och hon blev jätteglad! Kul att hitta din blogg också!