onsdag 24 augusti 2011

Kan stavningen göra nytta?

Jo visst kan det - om jag använder mig av mina stavar och går riktiga promenader.
Men nu var det inte sådan stavning jag tänker på.

Utan hur man stavar ord.
Idag köpte jag en ny tidning som jag hoppas ska inspirera mig till att komma igång med scrappingen igen.
inzpira   heter den!
Alltså det där med stavning som jag sa!

Tidningen verkar kul och intressant.
Via deras hemsida kan man delta i kurser också. Inte alls dumt.

Återkommer när jag har foton på vad jag åstadkommit i olika tekniker och material.
Jag har gjort mitt första alster i luffarslöjd - ett träd. Ska försöka mig på lite mer olika saker.
Betonggjutningen ska fortsätta under veckan liksom tovning.

3 kommentarer:

Ragnarok sa...

Mycket bra information att komma ihåg. Ibland stavning kan göra stor skillnad för läsarna som din talar till.

Ninette sa...

Tack för hälsningen i min blogg! Ska hälsa mamma från dej, hon blir säkert jätteglad över din kommentar! :) Vad roligt att hitta din blogg också!

Ninette sa...

Hej! trodde jag lämnat kommentar på din blogg, men jag hade tydligen bara drömt det :) Anyways, tack för kommentaren på min blogg - jag hälsade mamma och hon blev jätteglad! Kul att hitta din blogg också!