tisdag 22 september 2009

Imorgon ska det bli annat av.

Måste försöka ladda upp inför morgondagen då jag är ledig.
Vill verkligen sitta i pysselrummet och fixa med kort och scrapping.
Hoppas att jag kommer igång med detta ordentligt nu igen.
Trädgården ska inte ta så mycket av tiden nu. Det allra mesta är ju gjort, har bara några lökar som ska ned i gräsmattan.

Helgen ska till stor del ägnas åt mässor av olika slag.
På fredag förmiddag ska jag till Bokmässan i Göteborg.
På eftermiddagen till Syfestivalen i Borås.
På lördag till Scrapmässa i Partille.
En rolig helg att se fram emot.

4 kommentarer:

Bodil sa...

Hinner du dessutom åka till varberg på lördag är du snabb i svängarna =))

bollebygdsbo sa...

;))
Klart att jag ska dit!
Måste ju försvara Karlsson-namnet i släktfejden. :D
Vi ses ju där.

Maria sa...

Vad skönt att bestyren i trädgården börjar ta slut så pysslet kan ta vid. Bokmässan gör jag på lördagmorgon och Partille blir det antingen lördag eller söndag. Kanske vi ses?

KraM

Carina sa...

Hej!
Här var det höststädat ser jag.Bloggen blev jättesnygg.Harmonisk och lugn bakgrund.
Den teckningen (barnvakt)du undrade över är just nu hos Stämpelboden för utvärdering.Om de inte vill ha den lovar jag att skicka över bilden till dig!

Ha,det gott!