onsdag 23 september 2009

En hel massa kortidéer


......... men nästan enbart i mina tankar.
Handlingsförlamning, nästan, har jag råkat ut för idag.
Men - i huvudet har jag tillverkat en hel drös med kort.
Idéerna finns alltså och det är ju ändå något. ;)

Jag har ägnat en del tid åt att fixa gammal hederlig husmanskost. ;)
Eller vad sägs om kokt rimmad fläskbog, potatismos och kokta kålrotsskivor.
Dessutom förberett kålpudding till flera middagar.
Inte så illa ändå denna ruskvädersdag - blåst och regnskurar.

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag väntar på att få se dina kort:)

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/