söndag 11 november 2012

Ibland får jag gjort någonting i alla fall

Inte har det blivit mycket gjort här hos mig.
Kreativiteten går på sparlåga, om ens det.
Sista veckan har jag i alla fall ått stickat några sådana där volanghalsdukar.
Jag har stickat en mössa och pulsvärmare i rött/svart, samt en halsduk i grönmelerat ull/silke. Det ska bli pulsvärmare i det härligt mjuka garnet också. :)

När jag nu äntligen kommit igång igen så tänker jag se till att hålla lågan brinnande.
Det ska bli ljuslyktor med decopage, ljus med decopage, decemberkransar och en massa mer grejer till julen. ;)
Alla redan har jag tillverkat ca 40 vikta pappersstjärnor som ska säljas i butiken framme på Vägkorset.
Där kommer det att finnas massor med härliga grejer att bköpa i julklapp eller som julpynt. Det allra mesta handgjort.



1 kommentar:

Maria sa...

I mina öron låter det som du verkligen är aktiv men det är ju så mycke man vill. ;)