tisdag 2 februari 2010

Mer om "Möjlighetsrummet"

När Katharina skrev en kommentar till mitt förra inlägg kom jag ju ihåg något som jag glömt bort - nämligen att jag ju gett mitt rum namnet "Möjlighetsrum" eftersom jag har väldigt mycket grejer där vilket ger mig många möjligheter att göra olika saker.

På bilden nedan ser ni dessutom en skylt som Annika gjorde till mig för 15-20 år sedan. Hon tyckte då att det skulle heta "mammas verkstad". Det namnet lovade bara lite väl mycket tyckte jag. ;)




Undrar ni hur jag har tid att blogga dessa dagar då jag har mycket att göra.
Det beror på att stundtals är det enda sysselsättningen som jag orkar med idag, förutom att sova. Har någon form av förkylning och är sjukskriven några dagar.
Hoppas bli bra igen till torsdag då det är en hel del att fixa med på jobbet. Om jag tar igen mig nu så blir det nog bättre snart.

Inga kommentarer: