fredag 30 oktober 2009

Lite info bara

Fredagsmorgon och jag ska strax iväg till jobb.
Två veckor utan något alls här på bloggen är inte bra.

Först svar till KraMaria: Det blir ingen bild på bröllopskortet.
Helt enkelt för att jag missade, vilket inte är ovanligt, att fota av det.

För övrigt blir det kortmakeri, och annat pappersskapande, under helgen.
Jag fick en hel del kul saker från Skrotboken i tisdags.
Med brevet kom också ett antal utmaningar att göra. Dessa ska vara klara den 15 november. Alltså måste jag få fart på mitt skapande nu. ;)

I onsdags, på min födelsedag, kom en av mågarna med en låda fylld med roliga saker att dekorera krukor och kransar med. Dessa ska jag ta mig an också.
Som vanligt har jag stora planer men känner mig liten när jag ser allt fantastiskt som alla andra gör.
Nåväl, jag får väl göra det på mitt sätt och inse att "övning ger färdighet". ;))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsvejs och tack för dina kommentarer. Alltid kul att hitta en ny bekantskap. Och det är ju inte speciellt långt mellan Bollebygd och Falköping så dit tar du dig nog lätt nån dag. Välkommen!

EvaJ sa...

Grattis Ingela !
Du har vunnit garnet jag skänkte t skördebloggen.
Om du skickar mej din adrs så jag kan skicka det till dej så fort som möjligt.

Ha det gott !