måndag 4 maj 2009

Vårarbete


Den senaste veckan har jag ägnat åt trädgården.
Inget kortskapande eller scrappande alls.

Just nu fixar jag till det rum som ska vara mitt "pysselrum", samt gör iordning utrymmet där jag hållit till med sömnad och pysslande. Där ska återigen bli tvättstuga/klädvårdsrum.
På onsdag ska jag plocka över alla mina grejer hit till detta rummet, som varit dotterns.

Imorgon är det tupperwaredemnonstration här hos mig.
Om någon av er som läser här, och bor inom lagom avstånd, har lust att komma är ni välkomna. Hör bara av er för vägbeskrivning. :)

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Ingela!
Gör som jag, strunta i trädgården ;) Du ser ut att hinna en hel del ändå.

Ha en skön pysselsöndag och lycka till med pysselrummet!

KraM

PS Skulle vara bra om du ändrar inställningarna till "Kommentera som" där du också kan få med "Namn/webbadress". Jag kan inte kommentera eftersom jag inte har blogspot. Nu skickar jag från en blogspotsida jag har "liggande". DS