fredag 17 april 2009

Imorgon är det lördag


Just det -imorgon är det lördag och jag ska träffa "riktiga" scrappare igen. Väldigt roligt, något att se fram mot.
Innan dess ska jag ut till Rångedala handelsträdgård på "nyinvigning". En av mågarna jobbar där och jag, dotter och mågens mamma ska fika tillsammans.

Eftersom vi ska ha lite nya växter till trädgården passar detta bra nu. Jag kan kolla och fundera på hur jag vill ha det.
Sedan bär det iväg till Dalsjöfors. Kanske hinner man med en titt i någon av affärerna också.

Ser fram mot morgondagen - lovar att lägga mig tidigt. :)
Imorgon kanske jag talar om vad bilden föreställer. *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu gjorde du mig nyfiken, ser ju att det är retroblommor mm, men vad det hela ska föreställa? njaee, det undrar jag!
Mycket trevligt du ska göra imorgon. Ser fram emot att få träffa dig också!