onsdag 4 februari 2009

Trött, lite besviken men tillfreds

Låter kanske lite konstigt denna rubrik.
Men inte desto mindre är den sann.

Trött är jag av olika anledningar.

Besviken är jag just för att jag är så trött och har avbokat mig på stämpelmaran hos Stämpelboden. Jag hade verkligen sett fram mot denna lördag, men inser att hälsa och vila måste komma först.

Tillfreds är jag av den anledningen att jag idag till stor del lämnat över ansvaret för vissa tunga bitar i privatlivet. Troligen försvinner mycket av den stora tröttheten i och med detta.



Jag ska försöka göra lite kort här hemma istället på lördag. Det finns så otroligt många ställen där man kan hämta inspiration, särskilt nu när jag har en bärbar dator som kan stå intill mig och visa alla bilderna. *ler*

Kreativiteten finns här hemma. jag fixar och donar lite med allt möjligt.
Blomsterarrangemang och annat kul.
Imorgon ska det bli ett kort till maken som fyller år på fredag.

1 kommentar:

Carina sa...

Hej!
Mycket är det som vi tar på oss både på gott och ont.
Men det kan ibland bli lite för mycket.Skönt att läsa att du måste tänka lite mer på dig själv.
Hoppas att du kan vila lite och ha det så gott!

Kram!