söndag 11 januari 2009

Ger awarden vidare



Nu har jag funderat lite över vilka som ska få denna Award, som jag fick av Carina.
(Som jag gärna hade sänt tillbaks denna utmärkelse till för allt det fina jag hittar där)

Eftersom kriterierna är enligt nedan:
De utsedda bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar - ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Har jag valt de här bloggarna.
Anilis Blogg - där har jag funnit glädje och inspiration.
Skrotboken - en blogg där man kan få läsa om både det ena och det andra.
Stämpeltokig - här hittar jag många trevliga grejer.
Scrapsystrar - ger mig inspiration på olika sätt
Camillas sida - visar lite av varje
Trolltyg/Marlene - en blogg som gör mig så glad.
Elsas virkblogg - en underbar sida med handarbete
Snigelmamman - nyupptäckt sida för mig

En blogg ytterligare vill jag ge en award.
Hoppas att det är OK - nämligen denna
Kanonkläder - gillar envisheten och entusiesmen här

Detta var några av alla kreativa sidor som jag vill ge utmärkelsen till.
Andra som redan fått den flera gånger är:
Pyssel-Inger, Marante, Carina, Susane, Pysselstina.
Bloggadresserna till de senat nämnda bloggarna hittar ni i vänsterspalten här på min blogg.

Till er som får awarden denna gång skickar jag reglerna vidare.
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Tack för awarden jag fick. Jag ska försöka kopiera den till min blogg senare. Jag är inte bra på det här. Din award ger mig så mycket uppmuntran. Tusen tack!

Anonym sa...

Jag får tacka jag med! Blir såå glad över att få denna utmärkelse av dig!
Håller med dig, att det är svårt att välja vem som man ska skicka den vidare till, finns ju så många härliga bloggare!
Jag hinner inte ens runt för att titta in hos alla.
Skäms lite, för jag tror inte jag varit inne hos dig förut.
Återkommer för att kika runt lite mera en annan gång,
Kram/Anita

Anonym sa...

TAck du söta "nästan granne" Det där var en award som hette duga. Nu måste jag först se till att få ett annat inlägg innan jag lägger ut denna för vidare beskådan och vidarbefodran.

Men jag måste säga att jag är mycket stolt och tar tacksamt emot den.

Känner du kraman... några mil i ostlig riktning / Marlene

Anonym sa...

Åh, tack, snälla du. Så glad jag blir. Nu gäller det bara att välja bland alla fina bloggar. Det blir inte lätt.
Ha det så gott och kram från Pia - snigelmamman.

Articsisters sa...

Tack snälla och så hjärtligt för awarden. Det var både oväntat och väldigt välkommet.

Nu ska vi klura ut vilka som ska få den av oss.

TACK

Lisbet & Lena

Petra sa...

Tack för den trevliga kommentaren i min blogg. Vilka fina julkort du hade gjort med fotografierna. De måste ha blivit mycket uppskattade.
Du frågade vad jag färglägger med och det är distresser. Gillar det allra bäst även om jag provat både promarker och akvarellpennor.
Önskar dej en skön tisdagkväll.
Kramar
Petra

Petra sa...

Oj, förlåt mej. Det var ju inte du som frågade vad jag färglägger med, det var ju Lolla.:)
Kram igen.

Marie sa...

Tack så jättemycket för awarden! *glad och stolt*.
Ska snart skicka den vidare.