fredag 9 januari 2009

Award till mig!

 

En Award har tilldelats mig av ägaren till
"Min stämpel och Pysselsida"

TACK, Carina för denna awarden du gav mig.
Nog blir man glad över att uppfylla dessa kriterier
som hänger ihop med denna award.


Detta är “kriterierna” för awarden!

De utsedda bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar - ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!Nu måste jag bra välja 8 st av alla bloggar. Det finns så många som förtjänar denna award. De här underbara bloggarna har jag nominerat.
Skall nu försöka att på bästa sätt dela ut denna Award till några härliga bloggvänner.
Väldigt svårt, men jag ska försöka bara jag får lite betänketid.
Kom tillbaks under lördagen, då ska jag meddela vilka bloggar jag valt ut.

Inga kommentarer: