torsdag 1 januari 2009

09-01-01


Nytt år - nya dagar att ta vara på - nya utmaningar och idéer.
Mycket att glädjas åt.

Igår, nyårsafton, satte jag på en embossad stämpel på ett stort ljus som vi gav bort.
Inte kom jag ihåg att fotografera det innan - typiskt mig.
Det blev bra och mottagaren blev glad.
Idag har jag fixat ett ljus till mig själv. Med lite förhoppning om att om några månader är det vår på gång. Jag har nämligen använt mig av Forma hantverks stämpel med Videung.

Nu är dottern borta några veckor igen så jag tänker "belägra" hennes skrivbord.
(Bellan - jag lovar att plocka undan innan du ska använda det igen)
Har upptäckt att det tar plats när man ska pyssla med alla grejerna.

Tack för all inspiration som jag hittar på era bloggar.

1 kommentar:

www.mariante.se sa...

Har du inte hittat mej kanske???
det är väl bara att susa över skogen...kom när du har lust, jag är oftast hemma å dessutom är termosen full med kaffe.
Kram