torsdag 18 december 2008

22 julkort!


Snart är 22 egentillverkade julkort på väg till familjemedlemmar och släktingar.
Tyvärr blev det ingen tid att fotografera de färdiga alstren. Kanske kan jag få "låna" några i mellandagarna så kan jag i alla fall visa typen av kort.

Jag har använt mig av gamla foton, tagna vid juletid för många år sedan.
Dessa har jag lagt in som dekoration i alla korten, det är alltså den gemensamma nämnaren.

Tala om att "få blodad tand" - nu är jag väldigt mycket fast i detta. *ler*
Ser otroligt mycket fram mot Stämpelbodens scrapmara i februari.

Nu måste det bli städning och lite annat innan barnbarnen komer hit och ska vara hos oss ända till söndag kväll.
Vi ska sätta upp julkrubban, pynta med tomtar och annat fint, klä granen och ........ en massa annat kul.
Barnen är 7, 5½ och 2½ år. Det blir "liv i luckan" här över helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig Ingela:) Tack för besöket hos mig och din trevliga kommentar blir alltid så glad når någon tar sig tid att skriva lite:) Sliter tyvärr med en skada som gör att värken håller mig vaken det mesta av dygnets tider, att pyssla är mitt sätt att glömma bort smärtan och koncentrera mig på något annat en just smärtan bästa rehabiliteringen som finns. Man skulle ha fått bidrag från försäkringskassan till Scrapping material ha ha ha då scrappingen är en så himla bra rehabilitering. Vill önska dig också en riktig GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR, välkommen att hälsa på snart igen. Hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

carina W sa...

Hej!

Vill önska dig en
RIKTIGT GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!


Kram!