torsdag 20 november 2008

Roligt i brevlådan


Idag fanns det mycket rolig post i vår brevlåda.

Ett underbart brev med den ännu finare "Tagen" från Hoppetossa/Mariante.
Den som jag lyckades vinna
när jag skrev en kommentar på hennes blogg.
Jag blev överförtjust för detta.

Det fanns mera kul grejer... Stämpel från Inkywings



Dessutom några stämplar från Stämpelboden i Alingsås.
Jag hade beställt en bäbis som kryper och en som sträcker upp armarna.

När jag tittade på dem undrade jag varför jag beställt en hare?!


Men när jag använde glasögonen såg jag att det ju var den krypande bäbisen- *ler*

Vilket syns tydligt när jag stämplat upp den. :-)

Visst är det roligt att titta ned i brevlådan -
när det kommer sådan här post!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad mycket kul du har fått jag håller med dig att det är hur kul som helst att titta ned i brevlådan när man får sådana fina saker:)
Tack för din söta kommentar om mina Julkort, blev så glad så:) Hälsningar och kramar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

hello i stugan...
Vad kul att du kommer på måndag å hälsar på oss i butiken.. Jag kommer nog vara där då, så då ses vi hoppas jag!! *glad*

Ja, ibland undrar man vad gummibitarna är... åså kan man skratta rättså gott åt saken när man inser att man trodde helt fel - speciellt med texter tycker jag... hahaha

Kram YooRee