fredag 17 oktober 2008

Nu måste det ske . . .


. . . någonting innan söndag.
Jag ska göra en ängel och tillverka - minst - ett kort.
På söndag är det dop och då ska lille Fred få ängeln och ett kort som mormor gjort alldeles själv. *ler*
OK, jag kanske hämtar inspiration någonstans.
Jag lovar att det kommer bilder här i bloggen senast söndag förmiddag.
Dopet är klockan 16, så förmiddagen ska jag använda till att duka och fixa till på Utposten här i Bollebygd. Utposten är en samlingslokal som kyrkan har framme i centrum.

Antagligen blir det någon bild även på dukningen - vi får väl se.

Nu till verket med mitt skapande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill ge dej en liten utmärkelse som tack för att du är Du! Och för att du ger mej så mycket härlig inspiration (en liten ängel är du) och... ja mer får du läsa på den här sidan...
http://imagineit.wordpress.com/2008/10/19/var-tog-gladjebudskapet-vagen/#comment-1052

www.mariante.se sa...

hejhej...
Vi har ju scrapmaran nu den 1 november, skulle du inte komma då....det är ju en ända lång inspirationsträff.
Kram
Hoppetossa