onsdag 13 augusti 2008

Nya tag


Nu är bröllop och annat över.
Otroligt roligt och en del foton blev det. Dock inte så många som jag önskat.
Jag har inte fått till några alster, men yngsta dottern har verkligen fått intresse för deta med korttillverkning.

Denna blogg kommer att innehålla alla typer av kreativitet, inte bara scrap och kort.

Återkommer med inlägg när jag fixat klart några saker.

Kan ju lägga in en bild på vad jag stickade under försommaren.

Trivs mycket bra i den och ska sticka en till, i annan färgställning.
Dessutom har jag stickat en kofta till dotterdottern Alma. Hon skulle ha den utanpå klänningen vid föräldrarnas bröllop.
Koftan är stickad i lingarn efter delvis eget mönster.

Denna blogg finns registrerad i Bollebygd på bloggkartan

1 kommentar:

Carina sa...

Hej!
Hörde om dig via Susanne,s kreativasida.Så jag blev tvungen att hälsa på.Du är visst en alltiallo som provar på det mesta.Tycker att du fått till en trevlig blogg.
Såg min länk hos dig så jag lägger dig hos mig också...går det bra?Är du bollebygdsbo så är vi ju nästan grannar.

Ha,det gott!