lördag 23 februari 2008

Handlat en del


Så har man handlat lite saker igen.
Idag hittade jag till en trevlig liten butik i Borås - forma hantverk.
Den finns även som webbutik.

Jag hittade den tack vare att jag köpte en tröja till Anton i torsdags.
Där fanns även några handgjorda kort som jag tyckte om stämpeln på.
jag undrade var de fått tag på stämpeln och fick veta att den fanns hos just forma hantverk.
Idag hade jag sådan tur att de hade öpet när jag kom in dit.
Tisdag, torsdag och lördag har de öppet. Verkligen bra.

Nu ska det tillverkas kort och annat. Jag blev så inspirerad när jag var där och tittade. Papper vågade jag inte se på alls idag. Det blev några omonterade stämplar och några transparenta bokstavsstämplar.
Även yngsta dottern har börjat med detta.
Nu är hon hemma ett tag från Jämtland och passar på att göra lite kort.

Jag har förresten registrerat denna bloggen i Bollebygd på bloggkartan

1 kommentar:

Lisbet sa...

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Ha en skön måndag.