måndag 3 december 2007

Mycket runt omkring - men...


... det händer lite här på bloggen.
Hälften av mina filthjärtan gav jag bort i fredags. :-)
Det var till alla i "Diakonala gruppen" här i Bollebygd
som jag gav hjärtanen.

Nu ska jag fläta några i vackra papper istället.
Hittade nämligen några vackra papper i garderoben -
papper som jag köpte i London för 2 år sedan.
Nu vet jag vad jag ska använda dem till!

Julkort ska jag också tillverka - när tiden räcker till.
Helgen som kommer kan nog bli bra.

Var i Göteborg och fick tag på bokstavsstämplar i lördags.
Fanns passande stämplar på Papeteri i Nordstan.
Såväl gemener som versaler, samt siffror blev det.
Jag är nöjd med dessa.


3 kommentarer:

Lisbet sa...

Skönt att det är fredagmorgon. Även om jag verkligen gillar mitt jobb och ibland jobbar helg när jag har en idé så är känslan av fredag som befriande. I morgon ska jag på ett storhejdundrande eftermiddags födelsedagskalas och det känns roligt. Mindre roligt är presenter men jag har funnit ett dessertvin , com jag inte minns nu, som passar bra till choklad så ikväll tänker jag göra lite tryffel att ha till.

Är på liten blogrunda för att mysa lite innan jag drar igång allt arbete här. Önskar dig en skön andra advent.

Filthjärtanen är helt underbara.

Ta vara på dig.

Lisbet sa...

Tar mig en liten blogrunda eftersom jag inte vet om det blir någon före jul. Tack för alla fina layouter, kort och skapelser som du visat upp under året. Jag har blivit så inspirerad. Försök nu att ta ner tempot och riktigt njuta av sista advent och sedan julen.

God jul

Anonym sa...

Gott nytt år till dig oxså.. ha de fint kram/Pialotta